Categorieën
Pagina's
Er zit nog niets in je shoppingbag!.
Menu
    Nederlands Engels

WORDT DE KLEDING OOK IN WINKELS VERKOCHT?
Nee, wij hebben geen verkooppunten buiten de webshop.

HEBBEN JULLIE OOK EEN BEZOEK ADRES?
Nee, het postadres is geen bezoekadres.

IK HEB NET MIJN BESTELLING GEPLAATST, MAAR BEN IETS VERGETEN!
Stuur een mailtje aan : Cindy@Raine.nl met de info wat je nog graag had willen bestellen. Wij zorgen voor een bestelling en sturen je een betaallinkje.
Uiteraard betaal je geen extra verzendkosten als je zending nog niet vertrokken is!
STORT NOOIT ZOMAAR GELD naar een rekening. Dit is namelijk een rekening van
onze Payment Provider waar wij niet over beschikken. Toch gedaan? Neem dan contact op met Multisafepay : +31 (0)20 8500 500

WANNEER KRIJG IK MIJN GELD TERUG NA HET STUREN VAN EEN RETOUR?
Wij zijn wettelijk verplicht om binen 14 dagen na ontvanst je aankoopbedrag terug te storten.

IK HEB EEN KLACHT, WAT IS DE PROCEDURE?
Neem even contact op met Cindy@Raine.nl en stuur duidelijk foto's mee van de klacht.
Wij zorgen altijd voor een passende oplossing! Stuur nooit zomaar iets op!
Wij kunnen gemaakte kosten van pakketzendingen namelijk niet vergoeden.