info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Shoppingbag (0)

Er zitten nog geen items in je shoppingbag.

RETOUREN : (ALLEEN NEDERLAND)*


Niet goed? Ruilen of geld terug!

Het is simpel; volg alle onderstaande 4 stappen.

Is de maat toch niet helemaal goed, of is de kleur niet wat je ervan verwacht had? Kan gebeuren!  Stuur binnen 14 dagen (gerekend vanaf de besteldatum) de items terug*
* met uitzondering van ondergoed; dat vanuit hygyenish oogpunt niet geruild of geretourneerd kan worden.


1.) Retourformulier
Geef aan op de originele factuur aan: 
- of je je geld terug wil hebben, of een andere maat/artikel en verstuur het met je retour mee.


Retour of ruil pakjes zonder formulier kunnen ook niet in behandeling worden genomen. ( geen printer ? overschrijven mag ook!)

2.) Verpak het retour zorgvuldig!
Het was een feestje om je pakje uit te pakken toch?
Ik hoop ook zo'n pakje van jou terug te krijgen! 
Het spreekt voor zich dat je item 
ongedragen, ongewassen en onbeschadigd en in de originele ( hele) verpakking moet zijn, anders kan ik het niet terugnemen. Passen mag uiteraard! Maar "even dragen" kan helaas niet.  
Spray geen parfum voor of tijdens het passen. Retouren met een luchtje worden niet geaccepteerd. (
Geloof me, ik heb een bizar goede neus! ;-)

3.) Kadootje gekregen? 
Bij aankoop van 29,95 euro ( 50 euro wanneer uitsluitend sale items) verpakken wij je items in een shopper!
Retourneer je items, en wil je je geld terug? Check dan even of de tas ook weer mee terug moet! Houden mag ook hoor! Hij kost € 2,95 dat ik dan meteen voor je verreken.
Bij aankoop van 99 euro krijg je een luxe set Temporary Ink!
Retourneer je items, en wil je je geld terug? Check dan even of de tattoos ook weer mee terug moeten! Houden mag ook hoor! Ze kosten € 3,95 dat we ik meteen voor je verreken.

Ander kado? Bijvoorbeeld een shawl bij aankoop van een biker of een ketting bij aankoop van een sweatblazer...
En stuur je nu het artikel terug? Stuur dan ook gelijk het kadootje mee terug. Houden mag ook! Dan verreken ik het met het bedrag dat ik jou terugstort.


RETOURADRES:
RAINE
Lutgerslaan 13
3632 JA Loenen aan de Vecht
let op: ik heb echt geen bezoekadres
Retouren kunnen uitsluitend verstuurd worden.

4.) De verzendkosten
van jou naar mij komen voor je eigen rekening.
Tip: Verzend niet altijd als pakket; platte items passen vaak prima in een envelop of zakje door de brievenbus, en dat kan ook met een track & trace code!


VERSTUURD? EN DAN??

Ruilartikel?
Zodra ik  jouw retour heb ontvangen, kijk ik of je item dat je wil ruilen nog op voorraad is en versturen het nog dezelfde werkdag.
Ik ruil kostenloos maar maximaal 1x per bestelling. Voor een volgend/vervangend artikel kun je wel een nieuwe bestelling plaatsen. Het artikel retour sturen kan altijd.


Is jouw keuze niet meer beschikbaar, dan stort ik  jouw aankoopbedrag terug.
Wil je geen risico lopen dat het uitverkocht? Geef dan aan dat je je geld terug wilt ontvangen, en bestel opnieuw in de webshop!


Geld terug?
Ik stort het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van retouren naar je terug. Standaard altijd naar het rekeningnummer waarmee je ook betaald hebt. Bank weer naar je Bank, creditcard weer naar je creditcard!

Ruilen of retouren met/na kortingen of acties: 
Heb je een voucher ingeleverd die je recht op korting gaf bij bestelding vanaf een bepaald bedrag? ( bijv. va 50 euro)
=> je kortingsbedrag blijft geldig wanneer je ruilt en nog steeds voldoet aan het minimaal te besteden bedrag na ruiling/retourneren.
=>  je kortingsbedrag vervalt wanneer het minimale bedrag niet meer besteed is na ruiling/retourneren.


Heb je tijdelijk bijv. 10% korting gekregen en retourneer of ruil je een item?
Dan heb je recht op het door jouw uitgegeven bedrag.
Voor het ruilitem betaal je de gewone prijs.


Let op: Mocht blijken dat je niet aan de voorwaarden hebt voldaan, maar wél hebt retour gestuurd, dan kan ik niet overgaan tot terugstorten van het aankoopbedrag. De reden is dat ik iedereen een mooi fris, geurloos, ongewassen en ongedragen artikel in een fijn pakje willen opsturen! Denk er dus even goed over na voordat je gokt, want ik ga het item ook niet meer kostenloos aan je terugsturen , je bent het dus kwijt....

* Kijk voor ruil en retouropties buiten nederland bij : Shipments & Returns 

Verkeerd artikel ontvangen of heb je een klacht?
Heb je een verkeerd product ontvangen, is het product beschadigd? Neem altijd binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op en we kijken samen naar een oplossing. Een omwisseling kan dan uitsluitend gebeuren als jouw verkeerde artikel eerst weer bij ons terug is! Ook een verkeerd geleverd artikel moet bij ruiling aan álle voorwaarden voldoen ( dus mag niet eerst gedragen of gewassen zijn bijvoorbeeld!)

Mocht je een item als klacht, zonder overleg en op eigen wijze retourneren, komen de verzendkosten ten alle tijden voor je eigen rekening, en kunnen ook bij een gegronde klacht niet vergoed worden.

Heel veel dank voor je medewerking!
Cindy